czwartek, 9 września 2010

As wywiadu

Miałem niedawno okazję podzielić swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat rynku pracy w branży IT. "Puls Biznesu" pytał, a ja odpowiadałem. Muszę powiedzieć, że jakkolwiek lubię dzielić się wiedzą (czasem także spostrzeżeniami), to z pewną ostrożnością mówię o branży jako całości, o trendach, o tym, kogo się na pewno będzie potrzebować itd. Wiem, że mam wiedzę jedynie o dość wąskim fragmencie rynku. Moje rekrutacje niekoniecznie są reprezentatywne wobec całego rynku, na którym rekrutacji co miesiąc są co najmniej setki. Media chcą jednak przekazu prostego i najlepiej wyrazistego, stąd czasem łatwo o uproszczenia. W tym przypadku uproszczeń (przynajmniej rażących:) nie było. Mogę więc z czystym sumieniem wywiad polecić.

Dostępny tutaj.


_______

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz