poniedziałek, 16 stycznia 2012

Dawni mistrzowie CV c.d.

Dawni mistrzowie CV wracają w roku 2012. Muszę przyznać, że coraz rzadziej zdarza mi się być zaskoczonym kreatywnością kandydatów, na pewno rzadziej niż w pierwszych latach mojej pracy w rekrutacji. Nowe kwiatki wychwytuję dosłownie co kilka miesięcy, a przecież CV przeglądam, jak dawniej, codziennie przynajmniej po kilkanaście. Owszem, zdarza się dużo CV złych, tzn. nieprzejrzystych, rozwlekłych lub zbyt krótkich, nieczytelnych, niekonkretnych itd. Ale CV zabawne - na te, jak wspomniałem, trzeba czekać kilka miesięcy. Ale czy nie warto czekać, jeśli można spotkać wpisy takie?
_______


Poświęcają Państwo Swój czas na przeczytanie kolejnego Curriculum Vitae, być może po        przeczytaniu tego tekstu niektórzy uświadomią sobie, że szukali właśnie Mnie!
_______

Inne:
1. Prawo jazdy B.
2. Próbuję grać na gitarze klasycznej ( ale uwaga: odkryłem, że nie mam ani głosu, ani słuchu).
_______

Stan cywilny: kawaler (zaangażowany)

_________

[z listu motywacyjnego]

Dzien dobry,

mam same wady....

1. wyksztalcenie ekonomiczne,
2. jestem kobietą,
3. 5 lat pracy z SAP i tylko rok jako key user od FI.

Głęoko wierzę jednak, że do wytrwalych świat należy, a ponieważ moim ogromnym pragnieniem jest praca w charakterze konsultanta oraz podróżowanie, pozwalam sobie Państwa niepokoić.

_______
[z maila od kandydata]

Panie Pawle,

Niestety podczas naszej rozmowy telefonicznej nie mogłem rozmawiać. (...)

________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz