czwartek, 31 maja 2012

Dawni mistrzowie CV c.d.

Już wydawało mi się, że poziom przesyłanych aplikacji z roku na rok rośnie i nie wrócą stare dobre czasy, kiedy prawie w każdym tygodniu miałem okazję wynotowywać ciekawe przejawy twórczości kandydatów w ich CV.  Myślałem już, że cykl "Dawni mistrzowie CV" jest zagrożony. Aż tu nagle, kilka tygodni temu otrzymaliśmy CV liczące 32 strony, które całościowo rzecz biorąc, przebiło wszystko, co do tej pory jako rekruter widziałem. Fragmenty jego też będą tu kiedyś cytowane. (Na razie wspomnę tylko, że całą 30. stronę tego CV zajął wiersz Wisławy Szymborskiej pt. "Pisanie życiorysu".). A na razie, oto co pisali kreatywni kandydaci dawniej.
_______


Osiągnięcia :

Wspólnie z narzeczoną  zorganizowana niespodziankowa impreza z okazji 60-tych urodzin jej rodziców.
_______

Myślę że najlepszym opisem mnie jest krótki cytat: "Dlatego powiedziałem los szaleńca stanie się również moim udziałem. Idź, jedz swój chleb z radością i pij ze smakiem swoje wino bowiem Bóg przyjął już Twoje dzieła. Niechaj twe szaty zawsze będą białe, a na twej głowie nigdy nie zabraknie pachnidła. Raduj się życiem z ukochaną kobietą we wszystkich dniach próżności jakie Bóg dał ci pod słońcem. Bo oto jest racja przypisana twojemu losowi i dla niej trudisz się pod słońcem. Podążaj ścieżkami swego serca i za pragnieniami swych oczu, świadom że Bóg cię rozliczy!"
_______

Języki

Język angielski - na poziomie słabo zaawansowanym
_______

DANE OSOBISTE
Urodzony (...). Żonaty z Bożeną [...] (nauczycielka religii w gimnazjum).
_______

Atuty własnej osobowości i cech charakteru:

nigdy nie karany przez wymiar sprawiedliwości,
w ogóle nie palący, 
w ogóle nie używający alkoholu,
wolny od wszelkich, innych nałogów współczesnej cywilizacji,
stosunkowo młody (29 lat)
_______

Zainteresowania

Czytanie książek - najlepszy czytelnik w liceum przez trzy lata
_______


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz